2013-10-03

額外里數極速賞 飛快賺取高達額外20,000「亞洲萬里通」里數



條款及細則
  1. 登記及推廣日期由2013年9月30日至11月30日(首尾兩天包括在內)。會員必須在推廣期間於網上登記,並到「亞洲萬里通」非航空夥伴機構作出認可交易,方可賺取額外里數。 
  2. 適用於本推廣活動之認可里數:
    • 金融類別:直接憑美國運通國泰航空信用卡、國泰航空 RBC® Visa‡ 白金卡及交通銀行亞洲萬里通信用卡簽賬賺取之基本里數(額外里數除外)、從指定信用卡積分轉換而來的里數;只要顯示於「亞洲萬里通」或馬可孛羅會月結單上之交易日期在推廣期以內即可。
    • 保險、酒店、電訊、汽車及運輸、零售、餐膳及宴會、旅遊及消閒、專業服務類別:透過一般消費及推廣活動賺取之里數,只要其交易日期在推廣期以內即可。
  3. 不適用於本推廣活動之里數:
    • 金融類別:透過美國運通卡會員積分計劃及Compass Rewards轉換而來的里數、憑美國運通國泰航空公司卡簽賬賺取之里數及透過其他銀行產品及信用卡迎新優惠賺取的里數。 
    • 「亞洲萬里通」美食家推廣活動於2013年9月1日至10月31日期間送出之額外里數、由「亞洲萬里通」iShop及所有夥伴機構之幸運抽獎活動送出之額外里數及透過points.com轉換而來的里數。
  4. 每位會員只可登記並參與本推廣活動一次,並只可獲得其中一個累積認可里數組別之額外里數,而最高可獲額外20,000「亞洲萬里通」里數。公司「亞洲萬里通」會員不可參與本推廣活動。
  5. 額外里數將於2014年1月31日前存入會員之「亞洲萬里通」賬戶。
http://www.asiamiles.com/am/zh/about/news/detail?refID=39ff790730951410VgnVCM62000007d21c39RCRD

多謝BLOG友莎莎幫手問AM條款,希望幫度大家了解更多!
呢2日打左去AM HOTLINE度問, 好努力咁想知道個答案, 而HOTLINE個女仔好有心機幫我CHECK之前申請左AE CX 卡得黎嘅AM, 同埋MONEYBACK轉過去嘅分計唔計, 又幫我問佢TEAM LEADER, 不停CHECK AM啲條款, CHECK到即使連個女仔自己都話AM啲條款好亂 (0殊~~^^"), 最後個女仔好努力了解後都算答得清楚, 得出結果如下:

1. AE CX - ACQUISITION MILES - 唔計, 因為係迎新加AE額外送嘅簽賬獎賞
(對應 - 條款3. 不適用於本推廣活動之里數:
金融類別:透過美國運通卡會員積分計劃及Compass Rewards轉換而來的里數、憑美國運通國泰航空公司卡簽賬賺取之里數及透過其他銀行產品及信用卡迎新優惠賺取的里數。
由 「亞洲萬里通」美食家推廣活動於2013年9月1日至10月31日期間送出之額外里數、由「亞洲萬里通」iShop及所有夥伴機構之幸運抽獎活動送出之額外里數及透過points.com轉換而來的里數。)

2. AE CX - LOCAL SPEND - 計算在內, 本地簽賬CX HOLIDAY PACKAGE得返黎
(對應 - 條款2 第一點:
適用於本推廣活動之認可里數:
金融類別:直接憑美國運通國泰航空信用卡、國泰航空 RBC® Visa‡ 白金卡及交通銀行亞洲萬里通信用卡簽賬賺取之基本里數(額外里數除外)、從指定信用卡積分轉換而來的里數;只要顯示於「亞洲萬里通」或馬可孛羅會月結單上之交易日期在推廣期以內即可。)

3. AE CX - BONUS MILES FROM CX HOLIDAY WITH AE CX - 計算在內, 因為係CX HOLIDAY 用AE CX卡簽賬買PACKAGE, CX送嘅額外PROMOTION AM
(對應 - 條款2 第2點:
保險、酒店、電訊、汽車及運輸、零售、餐膳及宴會、旅遊及消閒、專業服務類別:透過一般消費及推廣活動賺取之里數,只要其交易日期在推廣期以內即可。)

其實即係用以上指定嘅AE卡簽賬後轉換嘅AM, 同其他可以轉換到AM嘅銀行信用卡, 個積分都計算在AM呢個PROMOTION內, 只要個TRANSACTION係冇SHOW迎新禮品, 迎新額外送積分, 一個LUM SUM咁TRANSFER通通都計, 大家要係AM個網睇返之前用銀行信用卡條TRANSACTION, 銀行點MENTION啲文字TRANSFER過去AM (如果好似上面3點, 就係我張AE CX卡TRANSFER去AM時SHOW左3個唔同TRANSACTIONS文字啦, 所以實際我得PT2+3係計, 只可以賺額外500AM)

希望個女仔冇答錯, 幫到大家

44 則留言:

  1. 想請問dbs black card D 分轉成am 又計唔計呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這是之前AM係FACEBOOK的回覆, 所以其他銀行應該都計算在內的啊~憑夥伴財務機構 (包括富邦銀行 (香港) 及花旗銀行 )之信用卡簽賬,或從指定信用卡積分轉換而來的里數,只要顯示於「亞洲萬里通」或馬可孛羅會月結單上之交易日期在推廣期以內即可。

      有關夥伴財務機構指定信用卡或簽賬卡的詳情,請參閱: http://asiamil.es/1g1ZREf

      刪除
    2. 玲子說對呀..我已查問過是可以的。

      刪除
    3. 我見上面寫咗"信用卡迎新優惠賺取的里數" 是不適於這個活動, 我本身citi bank reward 有迎新積分, 但有啲就自己簽賬得來, 我想問我可唔可以, 參加這次活動, 同埋佢哋點知道我係唔係迎新所賺番來?

      刪除
    4. 唔該哂玲子!!. 我本身如果只轉fubon 既積分既話我只可以拎到3000 am 既bonus, 因為Fubon 轉AM 要比手續費, 而我到1月先到期換, 起初諗住如果black card 唔計既話就唔換住了.. 好開心連black card 都可以計埋... 因為2張卡加埋已經可以換85,000AM 了. 可以係2個月內睇下衝唔衝到10萬.

      刪除
    5. 問了AM ~ 信用卡迎新優惠所賺取的「亞洲萬里通」里數與簽賬得來的「亞洲萬里通」里數,在你的「亞洲萬里通」月結單上是會分別顯示出來。~ YK L 你努力喇,我都決定提早將HSBC積分轉為里數,太開心喇咁就可以賺2萬里^^

      刪除
  2. 玲子, 不好意思, 想問清楚一點這額外里數的玩法。因看了還是不太明白.....
    除了登記外, 將信用卡的分轉里數到里數戶口, 是不是要等到推廣期完(12月1日), AM才會按戶口內的累積里數送這『額外里數』?
    舉例: 若我原有10萬里數在戶口, 但在10月尾換了機票, 最後戶口剩下不足1萬, 那是不是額外里數便會得500 而不是2萬? 謝謝~

    回覆刪除
    回覆
    1. 很煩惱....因我很想盡快換明年北海道機票....但若因換了而錯失了這額外里數又很像很笨....怎算好?

      刪除
    2. 只要是從指定信用卡積分轉換而來的里數,而其顯示於「亞洲萬里通」月結單上的交易日期在推廣期以內便可。>>所以應該係同你換機票換走里數無關的~

      刪除
  3. 我原本都諗住轉哂d分賺個兩萬里,岩岩打去am問詳細資料,原來話所有額外既優惠積分都唔計,我就舉例,結果中銀i card網上十倍積分唔計…富邦星期六日滿三百有雙倍個d都唔計…咁我唔洗轉都得喇,我d分多數都係靠額外幾倍既返黎!>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓,但係佢地應該唔會分得出邊啲係額外積分黎架喎~因為係一次過將積分兌換成里數,只有個正數,佢地應該睇唔倒吖..............

      刪除
    2. 係啦,我既分主要是從交通銀行早前的13倍積分計劃賺取的,我有些懷疑AM點樣睇到d分係優惠積分...請問你地係打上去AM hotline問定係AM fb/email問?

      刪除
    3. 佢話月結單只顯示積分總數,但當轉成里數個陣係會分item咁入,所以當轉左為里數時,佢地就會分到邊d係額外積分,我本第身係打上am hotline到問,通常佢有幾個答案,我就再係fb留言,等覆,希望計埋啦!

      刪除
    4. 我剛剛先有D 分係 DBS black card 轉過去, 係之前個promo 多10% miles, 唔知am 會計返basic 個d, 定係全部唔計添.
      07 Oct 2013 DBS Black Card Dream Miles Gateway promo

      刪除
    5. 我都見到你係FB既留言呀,希望佢地會盡快覆你,不過我打算將HSBC既獎賞錢換為里數,所以打咗去HSBC問,佢地話佢公司無將額外既奬賞錢分開,會一個總數咁比AM,所以應該無問題~我諗係要視乎每間銀行既做法啊~

      刪除
    6. AM係FB覆左我喇,我自己都打左去DBS同CITI都問,佢地都話AM無可能會分到邊D分係屬於迎新禮品邊D係平時簽賬,因為佢地都只係用一個積分形式咁轉去AM,而DBS就話AM個意思應該係指某D銀行既迎新禮品"係以里數方式直接入落AM個戶口到",咁個D就唔計,我就以呢個說法打去AM hotline到問,今次個staff就答我"無錯,就係咁既意思.~咁信用卡所有積分都係無問題啦,我都可以賺個兩萬里喇!yeah!^^

      刪除
    7. 我有可兑換100000里的citibank 積分,只要在11月30日前兌換為里數,也可額外賺取二萬里?

      刪除
    8. 。廷芝。: 恭喜你,可以賺多兩萬里,SO GOOD!!!
      T : 因為唔知啲里數要幾耐先轉到去,雖然好多時一個星期內可轉到,但信用咭一般會回覆4至6個星期先轉到,佢真係要6個星期係無佢辦法的,所以都係盡量10月份內就轉換為里數安全點~

      刪除
    9. 其中一樣條款提到: "在2014年1月15日的最後截數日之後由夥伴機構提交予「亞洲萬里通」的交易,無論其實際交易日期是否在推廣期以內,均不被視作可參加本推廣活動之認可交易。"

      所以我估如果未儲夠而11月轉都ok,我都作最後努力,希望透過富邦儲到最盡先轉(因簽賬必有賞、台灣20倍積分等入賬需時v_v)

      刪除
  4. AM Staff都電話覆了我,表示他們無法分辦哪些哩數是由基本積分或額外積分轉來,只要銀行職員表示積分可以轉為哩數,咁就符合是次推廣活動的要求。

    回覆刪除
    回覆
    1. 太好了,我今日已轉了十萬里,期待2萬里的來臨^^

      刪除
  5. 想問一下, 易賞錢同銀行信用咭是否同一類?有些人說是, 有些人說不是, 攪不清楚....

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前有人問過AM說係同一類,不過你最好自己SEND過EMAIL去問,之後就KEEP住個EMAIL,如果佢無送額外里數比你時,你都有憑據同佢講啊~

      刪除
  6. 呢2日打左去AM HOTLINE度問, 好努力咁想知道個答案, 而HOTLINE個女仔好有心機幫我CHECK之前申請左AE CX 卡得黎嘅AM, 同埋MONEYBACK轉過去嘅分計唔計, 又幫我問佢TEAM LEADER, 不停CHECK AM啲條款, CHECK到即使連個女仔自己都話AM啲條款好亂 (0殊~~^^"), 最後個女仔好努力了解後都算答得清楚, 得出結果如下:

    1. AE CX - ACQUISITION MILES - 唔計, 因為係迎新加AE額外送嘅簽賬獎賞
    (對應 - 條款3. 不適用於本推廣活動之里數:
    金融類別:透過美國運通卡會員積分計劃及Compass Rewards轉換而來的里數、憑美國運通國泰航空公司卡簽賬賺取之里數及透過其他銀行產品及信用卡迎新優惠賺取的里數。
    由 「亞洲萬里通」美食家推廣活動於2013年9月1日至10月31日期間送出之額外里數、由「亞洲萬里通」iShop及所有夥伴機構之幸運抽獎活動送出之額外里數及透過points.com轉換而來的里數。)

    2. AE CX - LOCAL SPEND - 計算在內, 本地簽賬CX HOLIDAY PACKAGE得返黎
    (對應 - 條款2 第一點:
    適用於本推廣活動之認可里數:
    金融類別:直接憑美國運通國泰航空信用卡、國泰航空 RBC® Visa‡ 白金卡及交通銀行亞洲萬里通信用卡簽賬賺取之基本里數(額外里數除外)、從指定信用卡積分轉換而來的里數;只要顯示於「亞洲萬里通」或馬可孛羅會月結單上之交易日期在推廣期以內即可。)

    3. AE CX - BONUS MILES FROM CX HOLIDAY WITH AE CX - 計算在內, 因為係CX HOLIDAY 用AE CX卡簽賬買PACKAGE, CX送嘅額外PROMOTION AM
    (對應 - 條款2 第2點:
    保險、酒店、電訊、汽車及運輸、零售、餐膳及宴會、旅遊及消閒、專業服務類別:透過一般消費及推廣活動賺取之里數,只要其交易日期在推廣期以內即可。)

    其實即係用以上指定嘅AE卡簽賬後轉換嘅AM, 同其他可以轉換到AM嘅銀行信用卡, 個積分都計算在AM呢個PROMOTION內, 只要個TRANSACTION係冇SHOW迎新禮品, 迎新額外送積分, 一個LUM SUM咁TRANSFER通通都計, 大家要係AM個網睇返之前用銀行信用卡條TRANSACTION, 銀行點MENTION啲文字TRANSFER過去AM (如果好似上面3點, 就係我張AE CX卡TRANSFER去AM時SHOW左3個唔同TRANSACTIONS文字啦, 所以實際我得PT2+3係計, 只可以賺額外500AM)

    MONEYBACK完來係唔計... 因為唔係今次PROMOTION嘅指定AE卡簽賬, 其他銀行用信用卡轉分過去, 及指定類別商戶簽賬後送嘅額外購物送嘅PROMOTION AM在內... 好在只轉左好少MONEYBACK積分, 冇將渣打轉MONEYBACK去AM, 唔係蝕晒...

    所以如無意外之前有BLOG友話將渣打轉晒去MONEYBACK再TRANSFER去AM A/C JOIN PROMOTION其實個女仔話係唔得...

    希望個女仔冇答錯, 幫到大家

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真係好有心機,多謝你呀,等我POST出黎希望幫度其他BLOG友^^

      刪除
    2. 唔洗客氣^^ 最緊要幫到大家~~

      刪除
  7. 吾好意思, 想問,,, 我之前推薦左朋友申請CX AE, 有2000里BONUS.. 咁呢2000里係咪吾計?

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要個TRANSACTION係冇SHOW迎新禮品, 迎新額外送積分, 一個LUM SUM咁TRANSFER通通都計, 大家要係AM個網睇返之前用銀行信用卡條TRANSACTION, 銀行點MENTION啲文字TRANSFER過去AM

      刪除
    2. 我反而想知點樣「推薦左朋友申請CX AE, 有2000里BONUS」咁正~~

      刪除
  8. 唔好意思,想問個basic問題:
    唔同信用卡o既分,可唔可以夾埋計?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上述既推廣就算係唔同銀行既信用咭都可以夾埋計的^^

      刪除
  9. 吾好意思, 長氣地問多次, moneyback 既積分轉過去AM, 係咪都計算在內呢? thank you.

    回覆刪除
    回覆
    1. RE: AE CS個女仔答我, 如下, 希望幫到你 :)

      MONEYBACK完來係唔計... 因為唔係今次PROMOTION嘅指定AE卡簽賬, 其他銀行用信用卡轉分過去, 及指定類別商戶簽賬後送嘅額外購物送嘅PROMOTION AM在內... 好在只轉左好少MONEYBACK積分, 冇將渣打轉MONEYBACK去AM, 唔係蝕晒...

      所以如無意外之前有BLOG友話將渣打轉晒去MONEYBACK再TRANSFER去AM A/C JOIN PROMOTION其實個女仔話係唔得...

      刪除
    2. 匿名: 因不同BLOG友問有不同回覆,不如你EMAIL比AM問,到時佢地回覆你豈碼有留底,有咩事可以同佢地傾返~

      刪除
  10. 其實am多唔多搞依d類似既function呢?
    我hsbc有成千幾獎賞錢唔知轉唔轉住好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,你錯過咗嗎?如果你啲獎賞錢未到期不如等下先,可能HSBC自己會做推廣呢.

      刪除
    2. 唔係呀~上次我都有玩,但依D獎賞錢係近一個月先新增架~
      咁我唔換住LU~THX~

      刪除
  11. 大家收到額外里數未呀?我今個星期一收齊嘞。

    回覆刪除