2013-09-05

附屬咭@miles

粒粒係3月去台灣時買咗張可賺里數既機票,因而有800幾里,正諗住利用易賞錢將呢800幾里轉換到玲子戶口,但第一次將里數轉入易賞錢係需要8000里先可以轉換,所以玲子好努力周圍問邊張信用咭既迎新禮物係送積分!途中比玲子發現到原來申請咗附屬咭既咭主再申請為主咭係照樣有迎新禮物架!!問過幾間銀行都話咭主可以同時擁有主咭+附屬咭,呢個真係天大既喜訊!!!不過暫時以積分為迎新禮物既咭唔多呢.....................

富邦
富邦白金卡或Titanium卡
迎新禮物:50000積分 = 4166里數(3個月內簽滿$2800)
簽賬:$6 = 12積分 = 1里
積分轉換里數:12積分 = 1里數
轉換里數手續費:每次$150

星展
DBS Black card
迎新禮物:首2個月確認新卡可獲贈6000積分=500里數(如簽賬高達$20000=204000積分=17000里數,詳情請參閱http://www.dbs.com.hk/zh/consumer/creditcards/blackcard/tnc_c.htm)
簽賬:$1 = 2積分 / $6 = 1里數
積分轉換里數:12積分 = 1里數
轉換里數手續費:No

CitibankCiti PremierMiles Platinum VISA Card
迎新禮物:60000積分 = 5000里數(只需成功申請唔駛簽賬)
簽賬:$1 = 1.5積分 / $8 = 1里數
積分轉換里數:12積分 = 1里數
轉換里數手續費:No

泰AE
美國運通國泰航空信用卡
迎新禮物:3000里數~5000里數+首3個月雙倍里數奬賞(3個月內簽滿$5000)
簽賬:$1 = 1積分 / $8 = 1里數
積分轉換里數:8積分 = 1里數
轉換里數手續費:No

東亞World萬事達卡及白金卡
迎新禮物:暫時無推廣送積分

交通白金卡
迎新禮物:5000里數(3個月內簽滿$3000)
簽賬:$1 = 1積分 / $12 = 1里數
積分轉換里數:12積分 = 1里數
轉換里數手續費:每次$150

中銀白金卡及鈦金卡
迎新禮物:暫時無推廣送積分

上海商業Platinum / Titanium卡
迎新禮物:暫時無推廣送積分

渣打銀行信用咭
迎新禮物:暫時無推廣送積分
渣打信用卡積分透過易賞錢為亞洲萬里通加油!
http://www.hkcreditcard.com/news.php?nsid=597&catg=%E8%AD%98%E5%BE%97%E7%94%A8

HSBC
HSBC信用咭
迎新禮物:暫時無推廣送積分

永隆
Luxe Visa Infinite 或 永隆白金卡
迎新禮物:60000積分 = 5000里數(2個月內簽滿$2800)
簽賬:$2.5 = 1積分 / $30 = 1里數
積分轉換里數:12積分 = 1里數
轉換里數手續費:轉換5,000里數,$50手續費 (最低收費為$50,最高為$500)

5 則留言:

  1. 申請咗附屬咭既咭主再申請為主咭係照樣有迎新禮物架, 咁CX AE elite card 附屬咭既咭主再申請為主咭有冇迎新呀? thanks! ^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 是有的,因這是我之前打去銀行問的,如有意申請CX AE elite card ,可以以下網誌參看詳情啊~ http://lovelovelings.blogspot.hk/2013/09/blog-post_650.html

      刪除
  2. 想問下HSBC的附屬卡持卡人的獎賞錢會入到主卡定附屬卡持卡人?如果係附屬卡個ACCOUNT,咪又要比多$300一年?咁就好唔抵了。

    回覆刪除
    回覆
    1. HSBC既飛行獎勵計劃係跟人名的,不是跟主卡人的,所以如轉里數時會入落2個人名的AM ACCOUNT內,亦即係2張卡也要付$300一年

      刪除
    2. 今日收到消息,HSBC會由2月起更改有關條款,附屬卡卡主可選擇將里數入落自己名下或主咭人名下,如入落自己名下就需要另付$300一年,但如入落主咭人名下,只要主咭人已付此費用,就不用再另付$300了,期待他們公布詳情!!

      刪除