2013-09-12

請盡量於2013年10月8日之前完成兌換機票

各位亞洲萬里通會員,如果預咗明年既行程,請盡量係2013108日之前完成出票~因為係呢個日子前出票,於機票有效期內還可免費更改旅遊日期的~~~

Eddy Ngfacebook發佈了asiamiles更改條款的詳情,請細閱條款8

8.已預訂之獎勵機票在下列情況下可供更改:
1.     須於2013108日或以後簽發,其行程、航空公司及機票到期日相同之機票。更改項目只限為已確認之航班編號及時間。
2.     手續費適用於由一個已確認之航班時間/編號改至另一個已確認之航班時間/編號手續費。
3.     25美元或 1,000 里數積分之收費將根據每個航段及每位乘客計算。



另外,玲子也去信到亞洲萬里通再確認,回覆如下:

茲通知閣下, 除特別註明外,所有航空獎勵機票的有效期均為簽發日起計之12個月內。如閣下之獎勵機票於2013107日或之前簽發, 閣下仍可於機票有效期內免費更改旅遊日期,惟視乎獎勵機位供應情況而定。除此之外,航空公司、航線、客艙級別及乘客姓名於機票簽發後均不得更改。

會員如果欲更改於2013108日或以後簽發的「亞洲萬里通」獎勵機票已確認之出發日期或航班編號,每次須繳付25美元或1,000「亞洲萬里通」里數 (以每航段及每位乘客計算。有關獎勵機票之行程、航空公司及機票到期日須為相同)

57 則留言:

  1. Oh...無得免費改機票...上次去清境前幾日撞正將會超級大暴雨,我都改遲左一星期出發,都係好彩有得改咋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無辦法,可能越來越多人換機票,AM改條款咁可以減輕佢地既工作量

      刪除
  2. 玲子, 請教一下例如我已換取香港至東京來回機票, confirm後我想中間加插北海道行程, 由東京返港不變, 係咪要當申請另一條route, tokyo-->sapporo--->tokyo 來扣里數, 而不能o係已經扣左o個三萬里道加行程呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如已出機票,那要加錢才能改動啊~ 條款如下: 假設獎勵機票完全未經使用,便可重新簽發作更改航程或艙等之用。有關手續費為100美元或10, 000「亞洲萬里通」里數。請注意,機票有效期及航空公司必須與原本的獎勵機票相同,會員也或需繳付額外里數和稅項的差額。

      刪除
  3. hey, 另外玲子我想問你拎個意見, 我手頭上o既情況係 1.依家AM wait 緊12月飛韓國o既機票 2.AM 戶口有106XX 里數, 其中6千幾miles下年3月到期 3.citibank 有around 50萬積分

    如果選擇唔坐國泰, 用盡citibank o既積分換旅費回贈係足夠回贈晒一個5日4夜o既韓國package錢; 因為我今次只係香港首爾來回, 唔係multicities, 我覺得好似直接用旅費回贈比較抵, 但就浪費左將過期的6千里

    PLAN b 係將部份citibank 積分轉做里數, 儲夠佢3萬里然後8/10 前出張日本機票(我想香港--->東京--->福岡--->香港, 如果東京同福岡都要停留, 條路線work???), 我計過淨下的citibank 積分都仲可以回贈到大約千八蚊港紙幫補下個韓國package

    至精明的玲子覺得以上係咪一個好方案?

    回覆刪除
    回覆
    1. THANKS你的讚賞~~~明白你既處境,似乎PLAN B感覺樣樣都可以用到無咁浪費,你張日本機票路線應該係WORK既,啲里數又無蝕,積分又可以幫補韓國PACKAGE,係個不錯的方案啊~

      刪除
    2. 謝謝你回覆

      其實年尾大慨有15000里會入帳, 不過到時再出機票就唔可以免費改日子 :(
      所以我仲心大心細

      我終於好認真計過條數, 原來換去首爾機票同回贈旅費對我黎講係一樣嫁!(我好想計俾你睇啊你唔嫌我煩的話XDDD, 我身邊O的朋友完全唔理解我喺道做乜),
      手頭上514897分
      seoul package (non CX FLIGHT, non high season) around hkd 3700=用晒手頭上積分+HKD270
      CX SEOUL 依家做緊2980+TAX 800=3萬AM+TAX 800=36萬分+12萬分(150分回贈1蚊)=48萬分
      剩下O既積分回贈到HKD230
      咁計的話其實點都係回贈旅費抵, 因為連酒店都包埋了

      但我O既情況又有啲唔一樣, 因為手頭已經有1萬AM, 只係換2萬AM即係24萬積分就夠了
      剩下積分減埋可以回贈俾TAX的積分, 仲有154897分, 回贈到1000蚊, 剛好夠住四晚首爾的CHEAP CHEAP 旅館 :D

      刪除
    3. 我唔肯定是否理解你計既數,但如對你來說2個方案係一樣的話,換哂SEOUL PACKAGE就應該會浪費咗將會過期既里數;另一個案去睇,換完機票後用剩餘積分換回贈,可以彈性選擇唔同既酒店,或比其他費用啊~

      刪除
    4. 多咀兩句

      我估你係waiting 24/12 打後至5/1/2014回程,呢期時間段wait 到機會好微,如果你假期許可我覺得應該先用現有AM換hkg-icn其他日子,洗費用返$$,而且用返$$ 又可以儲分(e.g. Fubon 8X, CCB 9X)

      citibank 積分係無限期,又可以換其他飛行計劃,用黎回贈旅費唔抵....

      刪除
  4. 你好, 我想請問一下,假如想出兩張機票, 係唔係其中一張一定要係我個名?可唔可以兩張都出比人?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 機票唔一定要你本人的,你可以出兩張機票比人的~但要記住一點,每個會員只可免費加5位成員名,加左後想改名的話,每次都要比手續費啊~

      刪除
  5. 玲子,想請教下打去AM hotline訂機票時可以用2個account登記2張機票嗎?因為我有40000里,我老公有30000里,如果我將老公的里數轉過來我戶口要收手續費啊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以的,一般我會連同2個AM A/C既資料一次過EMAIL比AM,待佢地覆我有無機位,相信你打電話都可以,最壞打算都只係AM要你老公核對身分~不過咁耐以來我都未試過被核對身分的,應該無問題的~~~

      刪除
  6. 玲子妳好〜我想帶個22個月的小朋友去旅行要點做呢?
    我已經試過打電話去問,等左2粒鐘都無人接,亦都試過Send Email去問,結果都係無復〜
    求幫忙〜

    回覆刪除
    回覆
    1. 你意思係你想換機票去旅行,其中一個乘客係22個月,是否需要換機票?給你這個參考~常見問題目錄 ~
      27. 我可否於網上為我的嬰兒兌換獎勵機票?
      無論你的嬰兒是否佔據獨立座位,你亦須直接與我們聯絡,以便為他/她預訂獎勵機票。嬰孩若佔據一個獨立座位,兌換獎勵機票時所需的里數將會與成人獎勵機票相同。

      刪除
    2. AM連EMAIL都唔復,可以點聯絡佢地呢?

      刪除
    3. 正常AM會在7天回覆電郵的,你SEND咗幾多日?

      刪除
  7. 3日,復左我喇,不過同無復無乜分別-.-
    佢答我24個月內小孩唔使買機票,但係叫我最好買嬰兒座位,之後叫我去國泰Check~
    佢又唔教我如果唔買飛要點登記,如果我24個月Book左來回,咁回程果時過左24個月又點呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你呢個情況可以直接CALL國泰機票HOTLINE問,就同佢地講AM叫我問你地的,要佢地幫你解決件事

      刪除
  8. 首先感謝玲子幫忙先〜
    我打左比國泰問,佢地話關於換飛既野全部唔知,叫我問番AM,之後我又再問AM,今次有實在既答案,原來換飛係無得換小朋友既,所以最好用番錢買飛會低啲〜

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都唔算幫到咩忙,不過最緊要係AM終於覆度你答案了~SO GOOD ^^

      刪除
  9. 你好玲子
    我打算明年2月底去威尼斯 , 知道冇直航 , 香港出發 , 應該點兌換呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗呢篇教學幫到你,唔明再留言比我喇~
      http://lovelovelings.blogspot.hk/2013/09/blog-post_3652.html

      刪除
  10. 額外里數極速賞 飛快賺取高達額外20,000「亞洲萬里通」里數
    http://www.asiamiles.com/am/zh/about/news/detail?refID=39ff790730951410VgnVCM62000007d21c39RCRD

    回覆刪除
    回覆
    1. YES,剛睇完,點解唔係我換富邦里數時出現呢 >< 要盡快POST出黎等其他BLOG友唔好錯過呢個機會啊~THANKS FOR YOUR INFO

      刪除
    2. 玲子 you are not alone... my Fubon point expiry on 31 Aug 2013 + one month grace period till 30 Sep 2013. To play safe, I submitted my conversion form on 16 Sep then the 70,000 Asia Miles posted to my account on 23 Sep.
      A week later I received this promotion by email! :(

      刪除
    3. Lux 實在唔想放棄呢20000里數,所以我打算提早換HSBC啲里數 ヽ(*≧ω≦)ノ

      刪除
  11. 玲子, 我見到兌換「亞洲萬里通」優越獎勵機票所需之里數將會調整, 那是不是之後換去日本既機票加左好多? (我不太懂看是那一區域....) 感謝!
    http://www.asiamiles.com/am/zh/about/news/detail?refID=207994f8a92f0410VgnVCM1000000ad21c39RCRD

    回覆刪除
    回覆
    1. 「亞洲萬里通」之 優越獎勵機票 讓你於旅遊旺季時,獲享更佳機會兌換國泰或港龍航班之經濟客位。
      This is only apply to Priority Award, no change to normal economy award!

      刪除
    2. Thank you very much Lux. Traveler~

      刪除
  12. 不好意思, 又有個白痴的問題要問......
    想問『Priority Award』和一般aisa miles有什麼分別? 要很高要求的麼?

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. During the peak travel seasons, say summer holidays, you want to fly but no more Standard Awards available and not even waitlist. You may consider use more Asia Miles for redeeming an economy air ticket as it gives you higher priority to confirm a ticket.

      e.g. HKG > TPE > HKG
      Standard Award requires 15,000 Asia Miles
      Priority Award requires 35,000 Asia Miles

      For details, pls use the "Search Function" on Asia Miles website.

      刪除
    3. 清楚明白了, 謝謝~

      刪除
  13. 玲子妳好,小弟想係11月頭同老婆同埋個22個月既小朋友去大版玩,請問有無好介紹呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都打算去大板喎,不過聽好多朋友講,日本幅射問題唔太合適小朋友去,如果你有其他選擇可能會好啲呢~你地考慮下吧,會否等日本幅射問題有好轉再去吧

      刪除
    2. 咁請問日本既話有乜野好介紹呢?

      刪除
    3. 你都係決定去日本嗎? 通常大阪親子遊都會去環球影城,海遊館啊~

      刪除
  14. 玲子,你好,我想問下去英國海外簽帳用咩信用卡簽好d,我唔係要黎儲里數,我只係想要多回贈,
    但我又見你冇介紹恆生,先謝謝你~~

    回覆刪除
    回覆
    1. SORRY啊~回贈我無做過RESEARCH,幫唔到你呢~

      刪除
  15. 而家可以上網兌換埋英航、澳航機票,方便好多呢,尤其係去歐洲.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 是嗎?即是DIRECT FLIGHT就可以兌換嗎,等我CHECK下先

      刪除
    2. 係呀,不過如果要stop over既話,上網就唔得喇

      刪除
    3. 係呀,不過歐、澳洲有D地方有無得REDEEM同里數要幾多就清楚好多 (i.e.發現英航真係COVER好多歐、非洲好多航點)

      刪除
    4. GOOD! (づ。◕‿‿◕。)づ

      刪除
  16. 請問港龍係唔係等如國泰架?
    我上Am選擇2間公司,佢地既機票都係一樣既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係一樣的,依家有埋英航同澳航,其實只要你登入港龍或國泰網站,選擇兌換機票,你飛去既地方有咩以上航空公司的都會SHOW出黎比你選擇啊~

      刪除
  17. 再請教玲子去大板想買上網卡有乜野好介紹呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. (;¬_¬) 由於粒粒係一個機不離手既人,去旅行時我係特登唔比佢係酒店以外既時間上網架,所以我無呢方面既資訊啊~不過相信越來越多人有呢個需要,等我開個題目睇下其他blog友有無分享先。◕‿◕。

      刪除
  18. 請問有無邊個日文翻譯App好介紹呢?

    回覆刪除
  19. 回覆
    1. 原來你係邊行邊用,我通常就PRINT哂要去既地方為當地語言,去唔到就指住問人咋,其他就用身體語言搭救~^^

      刪除