2017-04-12

買旅遊保險都可賺取雙重里數

享保障 賺里數 ~ 藍十字保險提供多元化既保險產品,包括醫療、旅遊及一般保險。

藍十字「至醒會」會員於網上投保,HK$1 可賺取 1「至醒積分」,累積1,000「至醒積分」= 200「亞洲萬里通」里數

首次投保更可獲 200「至醒積分」迎新獎賞

請按此登記成為  <藍十字「至醒會」會員  >
如果你無其他推薦人,比粒粒玲子賺下推薦人積分好嗎?~ 只要填上  推薦人登入名稱  為 lovelovelings ,到你投保時玲子就可以賺到 100「至醒積分」,到你想推薦人時只要提供個登入名稱比登記人就OK架喇

粒粒玲子剛買了台灣5天夫婦二人既旅遊保險 + 迎新獎賞 就已賺取到 409「至醒積分」
一可以賺里數就會有點失控,見到有寵物保險都想幫啲貓貓買返份保險,又可享保障兼賺里數,保費又可以用信用卡付款,賺取雙重里數 ~~~


沒有留言:

張貼留言