2014-05-12

11遊台@親子旅行 (一)

人生其中一個目標,就係希望能帶家人看看這個地球.....首站當然係粒粒玲子最愛既台灣o(≧▽≦)o

最開心係有意外收穫去咗行程以外既幾米廣場,話說夜晚經過宜蘭火車站見到幾米廣場非常有情調,於11:30pm再遊此地,12am先熄燈架!



今次共有8人出發,一半係用里數換機票,另一半係於國泰網站直接機票,時間較好既航班價錢較高,但無需增加里數兌換,呢次經歷體會到換機票可以有更多好既航班時間選擇。

22/4/14    CX420    HKG 1425   TPE 1610
26/4/14    CX421    TPE   1155   HKG 1345

其中4位~ 機票HK$1,470 + 稅及附加費HK$620
其他4位~ 機票15,000里 + 稅及附加費HK$660
(付款時可選擇用其他外幣付款,最後選擇了以日元及用富邦付款,可賺取8倍積分)

不得不讚國泰既幫忙,到機場地勤跟說玲子媽媽既簽證有問題,好在國泰航空公司既幫忙下,玲子媽媽只需搭遲一班半小時既機就可到台灣再搞簽證,等齊人後就出機場取車了!

問了幾間租車公司,小馬租車價錢比較實惠,詳情如下:

預計取車時間: 04/22  16:00
還車時間: 04/26  11:00
車型: HYUNDAI STAREX 2.5 9人座車
因4/26(六)為假日,當日折扣打8折
當日車租為:NT$4,500*80%=NT$3,600
總計車租:NT$13,050+送車費NT$2,400=NT$15,450元整



取車後就直接去第一間民宿
礁溪茱莉溫泉行館
地址:宜蘭縣礁溪鄉信義路34巷6號
電話:0939-470082 / 0980-282812 Judy
http://judyhouse.elandbnb.tw/

樓中樓有溫泉既雙人房間@NT$2,880 X 4 共NT$11,520

礁溪溫泉屬弱鹼性既碳酸泉,水溫約攝氏50度,色清無味,浸泡後,皮膚光滑柔嫩,一啲都唔黏膩;同時,水質中含有酚元素,對腸胃、皮膚都有良好既調養作用,堪稱台灣溫泉之極品! 粒粒玲子浸泡後一瞓落床就失去知覺,一覺瞓到天光,第二朝好似按摩完一樣,全身散咗,呢個溫泉真係好正!





由礁溪到羅東觀光夜市會途經宜蘭火車站,原來幾米廣場就係宜蘭火車站 \(^0^)/












夜晚到羅東觀光夜市掃街(*^◇^)


呢間既皮蛋同卜肉就係好好味架!


父母們都好開心,有種帶佢地去返後生時候既感覺,個個都手舞足動ヾ(゚∀゚ゞ)



1 則留言:

  1. Really no matter if someone doesn't know after that its up to other viewers that they will assist, so here it happens.


    Here is my web blog ... CoasterVille Cheat

    回覆刪除