2014-03-23

【短片】【突醒目】里數達人碌碌碌 免費機票不是夢 ~ 2014-03-19 蘋果動新聞



每次訪問通常都會focus係用咩信用咭,同埋點用啲信用咭,令到玲子唔記得咗講一個好重要既重點,就係咭數要個個月清,千祈唔好只還min pay呀!

好在玲子好幸運,再次遇到位好好既記者,幫玲子說了其中一個重點「她直言不會故意增加消費去換里數,堅持量入為出原則」各位Blog友,大家要努力control自己,唔好做咭奴呀!

玲子抱住好奇心睇下今次啲人既負能量有幾勁 ~ 果然不弱 XDXDXD
以下係蘋果日報既專頁留言


有人死慳死底為買樓、買車,有啲人就會買不同既新款潮流電玩名牌,又有啲人以儲錢為興趣,每個人價值觀不同,要求不同 ~ 粒粒玲子無咩特別嗜好,就係喜歡旅行,去睇啲特別既景觀,所以願意花錢係呢個興趣上

玲子如果真係如facebook留言既人咁講咁有錢就好了.....不過有一點要感恩的,工作咗十幾年,雖然人工不高,幸好份份工都可以請no pay leave,同埋次次都剛好夠錢找咭數,真的要感謝神!

你 們 要 先 求 他 的 國 和 他 的 義 , 這 些 東 西 都 要 加 給 你 們 了 。(馬 太 福 音 6:33)







8 則留言:

  1. 不用介懷,自有同道中人呢

    回覆刪除
  2. 唔使理佢地, 你玩得開心就得啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵呵~我會繼續去enjoy的~呢排成日晴天,好想去旅行呀!!!!!!!!!!!!

      刪除
  3. 才剛發現這篇,說實在,看到網民留言,我真的感到極抱歉,為什麼他們竟然從文中會聯想出那些攻擊的言論,我曾自責寫得不好才會這樣,最擔心會令你不快。幸好,你沒有怪我,除了感謝你,還很欣賞你的正面思想。祝福你去得更多更遠!

    題外話,早前曾在沙田和你擦身而過,想和你打招呼,但你的「大頭蝦」好像已認不出我,哈哈
    Fanny Kung

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我記性不好,所以認人很差的,真不好意思啊~我每次返新工都要成個月先記到啲同事,所以請不要見怪 >-<

      其實你怎樣寫也會有攻擊性的言論,香港人就是這樣啊~所以你不用自責,我們只要做好自己本分,問心無愧便好了,一齊繼續在自己的崗位努力衝衝衝!

      刪除
  4. 其實好明顯,D人係「吃不到的葡萄是酸」。因為我又碌卡,你又係碌卡,點解你換到機票,我換唔到。一定係你有問題。

    所以你係分享你自己的做法,佢地唔鍾意知咪算囉。

    回覆刪除