2013-09-06

菊島之美(一) - 台灣澎湖

自駕遊資料詳情 http://www.lovelovelings.com/#!penghu2010/co7q

由香港搭大約1個鐘頭機就到咗高雄機場,高雄既內陸機場距離國際機場只需步行8~10分鐘就到,非常方便!一到馬公機場玲子就致電人魚之丘司機大哥~新哥,新哥首先帶大文同粒粒去租機車,之後佢地就跟住新哥架車一齊到人魚之丘


一望到人魚之丘,玲子腦海浮現咗西班牙建築大師Gaudi呢個名,人魚之丘結合咗玲子既建築夢想!外型有如Gaudi既建築風格,但又似玲子最喜愛既燈塔!

Gaudi建築風格

人魚之丘 ~ 充滿地中海風情及童話色彩,玲子訂咗塔頂既樓中樓,上樓時要經過最右手邊條旋轉樓梯啊


人魚之丘有兩隻好可愛既寵物 ~ 小貓咪

小羊 ~ 呀妹

check in後大家好肚餓,先去馬公市食出名既肉圓.........但食2粒實在太"漏".......

親未天黑去咗風櫃洞,好幸運有一條好大好大既彩虹呀!

蛇頭山可以睇度360度島景再加上靚靚既日落,真係要唱返句 ~ 夕陽無限好~好~好!


晚飯去返馬公市中正路橫街搵食,呢間食店位於光明路讚哥燒肉隔離,好多人幫親,味道不錯,大大碟都係約HK$30已有雙併食喇!

食飽飽返去人魚之丘欣賞醉人既晚霞 ~ 完滿既一天



沒有留言:

張貼留言