2021-03-30

以「里數加現金」購買國泰航空或合作夥伴航空公司機位

由2021年3月30日起,在國泰航空網站預訂機票時,可以透過全新的「里數加現金」付款方式購買機票,不但簡單又靈活方便,同時可享更多機會使用和賺取「亞洲萬里通 」里數。

使用「里數加現金」時,可以預訂國泰航空的航班或合作夥伴航空公司供應的機位。當中,每單交易需使用最少5,000里數。你亦可為任何人購買機票,並獲得即時確認。

另外,當你預訂機票航班時更可繼續賺取「亞洲萬里通」里數及馬可孛羅會會籍積分。

其實,「里數加現金」付款方式提供多一個方法比大家將啲里數用係機票到,而且用「里數加現金」買既機票條款同獎勵機票條款係唔同,所以係絕對唔會影響標準賞獎勵機票既供應。大家仍然可以繼續用里數兌換標準賞。

玲子試了幾個航程,玩法好簡單,登入後去預訂航班




之前玲子兌換了北海道機票,有朋友仔想一齊去,但已無直航機位可兌換,依家「里數加現金」就幫到手,唔計算稅項約需5萬里數,但條款與兌換里數的機票有所不同,在旺季中給大家多一個選擇


試多一條去曼谷1人同 2人同行機票,10月17日去程,10月21日回程,有彈性多個航班選擇,平時兌換來回曼谷機票要2萬里數。依家用「里數加現金」全數以里數找數,一個人就要35,000里數(再加稅),而2個人平均每人就只係27,830里數,比起一個人平左。記住用「里數加現金」買2人或以上機票係會抵啲架!







沒有留言:

張貼留言