2016-08-20

九州~大分縣 ~日田市 ~ 小鹿田焼の里 ~ 龍門の滝 ~ 大分市 ~ 久住花公園 ~ 九州自然動物公園 ~ 湯布院(三)

自駕遊資料詳情 http://www.lovelovelings.com/#!blank-5/p1fkz

黎日本都可以親親大自然,藍天+白雲+花+動物 ~

粒粒玲子一向喜歡有花海既地方,早在年前已經有意來呢度睇花,但短道呢次來大分縣,行程中無呢個地方,所以粒粒玲子就胆粗粗向三浦先生提出呢個建議,而三浦先生更毫不猶豫地答應了。

Kujūhana Park
くじゅう花公園 (久住花公園)
〒878-0201 大分県竹田市久住町大字久住4050
電話: 0974-76-1422
http://www.hanakoen.com/


這裡不同季節有不同既花海,規劃得像童話世界一樣 ~



每間小賣店都佈置得好精緻啊~




呢個花園位於山上,面積都算大,入到去既感覺非常舒服開揚。除此之外,仲有好多手信可以買,大部分都係食得既野。


粒粒玲子就買咗一抽超抵食新鮮巨峰提子(如兵兵球大)在自駕路途上慢慢嘆!不過要留意呢度店舖好多無得使用信用卡,只收現金


睇完花花就到動物喇,2樣都係玲子既至愛!起初以為只是一般的動物園,但來到之後原來可以自駕進入公園睇動物,感到好鬼興奮。入園買票時可以選擇3款語言(日、英、普通話)既導航DVD機,協助你了解園內動物。當然,若不選擇自駕入圜,可乘坐公園巴士入內近距離睇動物,更可餵飼佢地,不過收費會貴d啊。 不過要緊記自駕入園時,切勿下車,切勿餵飼動物,關好車窗及鎖好車門。
九州自然動物公園
African Safari
大分県宇佐市安心院町南畑2-1755-1 〒872-0722
電話:0978(48)2331









沒有任何剪接及拍攝技術,只是想單純的分享旅程中看到的動物,這裡規劃得很好啊~



去完動物園後,粒粒玲子就駕車去別府喇。到咗之後,就由三浦先生帶路去食LUNCH,因為呢間意大利餐廳幾隱蔽架,就在柳屋旅館旁邊。
Otto e sette(柳屋)
'Kannawa Onsen'IDA 2,
〒874-0043大分県別府市鉄輪井田2組 鉄輪銀座通り
電話: 0977-66-4411 / 977-66-4415





呢度係屬意大利菜,配新派煮法,食材又新鮮,以LUNCH 一個套餐計,頭盤(意大利粉)+主菜(魚/雞肉)+甜品(雪榚)+餐茶,粒粒玲子就認為抵食,若果要食DINNER既話,價錢就相對地貴番D喇,可以參考佢地網址。http://www.ottoesetteoita.com/





Lunch之後就黎到海洋館,都係以為一般既海洋館,但有不同之處,呢度可以近距離親親海洋動物架。

Aquarium sea egg 大分マリーンパレス水族館うみたまご
〒870-0802 大分県大分市大字神崎字ウト3078−22
電話: 097-534-1010
営業時間 AM9:00~PM6:00
https://www.umitamago.jp/



圖中既海豚與人玩緊係真架,海豚在水中頂個波出去,撩人同佢玩,當有人拋番個波俾佢,佢會一口咬住,氹得全場都好開心


呢度有一個人工沙灘,可以俾人親親海豚架,不過遊客們要自律啊,唔好餵飼及傷害佢地。




來到最後一晚,玲子就非常喜歡呢間旅館,原因係旅館貼近沙灘,房間有一個大窗,望到沙灘大海,係玲子夢寐以求退休既住屋,頂層亦有一個小型露天溫泉。

悠彩之宿 望海 (別府市)
〒874-0920 大分県別府市北浜3-8-7
電話: 0977-22-1241
http://www.bokai.jp/




粒粒玲子見天色還早,所以去附近行吓,呢度一帶都有2-3個小型MALL,有超級市場。


行完街之後,就返旅館享受一頓超豐富既晚餐,飽到暈呢。


第2朝早上望住咁靚既景色食早餐,真是賞心樂事。


九州~大分縣 ~日田市 ~ 小鹿田焼の里 ~ 龍門の滝 ~ 大分市 ~ 久住花公園 ~ 九州自然動物公園 ~ 湯布院(二)

沒有留言:

張貼留言