2015-05-29

10大Travel Bloggers 窮遊Tips !


MoneyHero為你慳更多 !今次小編為大家搵黎城中10位Travel Bloggers,分享佢地去旅行嘅窮遊Tips! 


 8.粒粒玲子


1.有咩原因令你想成立呢一個blog嘅呢?
有很多朋友知道玲子十分喜歡儲里數換取機票旅行,經常詢問怎樣有效地賺取里數,所以粒粒玲子於2009年9月在yahoo成立了「粒粒玲子BLOG」,在2013年6月搬遷到blogspot名為「粒粒玲子里數遊」,盼望透過不同媒體與大家分享更有效賺取最多飛行里數既方法、靈活兌換豐富航點機票及分享各地旅遊資訊。 一齊從日常生活消費中,實現環遊世界既夢想!

2.你心目中既窮遊理想國係?
每個國家的生活指數同物價各有高低,係挪威用HK$100只能在油站食一個漢堡包,但同樣HK$100你可以在超市買到一餐二人份量既DIY晚餐,在我心目中沒有一個特定既窮遊理想國家,主要睇下你有幾捱得,捱得起 全世界都係理想窮遊國。

3.有無少少窮遊/慳錢tips(衣, 食, 住, 行)可以分享比大家?
認識不少背包旅人,到南美、西藏等地慢遊80天以上,大部分認為一場飛到去,只要到當地作沙發客或住青年旅館住多幾日都唔太貴,所以旅行最大敵人就係機票,儲里數可以换一張一年時間內去2至3個國家既機票,慳咗機票錢就可以有更多預算去當地旅遊,適合不同形式旅遊既旅人啊~

http://www.moneyhero.com.hk/blog/zh/10%E5%A4%A7travel-bloggers-%E7%AA%AE%E9%81%8Atips/?utm_source=fb&utm_medium=linkpic&utm_content=TI&utm_campaign=27.05.2015


沒有留言:

張貼留言