2013-09-06

我在墾丁*天氣晴(四)

The fish in the water is silent,
the animal on the earth is noisy,
the bird in the air
Is singing.
But Man has in him the silence of the sea, the noise of the earth and the music of the air.
水中魚而很恬靜,陸上的動物喧鬧,空中的鳥兒正在歌唱.但人有海的沉默,陸地的喧鬧與空中的音樂--在他之中.
泰戈爾詩集漂鳥集Rabindranath Tagore 1961-1941



返來喇!非常感恩,雖然頭2日唔係天氣晴,不過最尾果2日都哂到甩皮啊!23人團一落機就有司機接送~正確係的士司機~傾好價錢以TW$350由機場送到墾丁海岸飯店,其中2位團友係免費架,因為佢地未夠2歲
墾丁海岸飯店

由墾丁海岸飯店步行到墾丁街只需3分鐘,有得插線上網,又有車位泊,係一個唔錯既選擇啊,我地包咗其中9間房 !
到步後大家太肚餓,搵咗間可同時容納23人既楓海美食館.......係玲子係墾丁最唔好食既一餐,no good !

之後就到墾丁路12號小馬租車準備四圍車遊,需要租車既朋友可以到www.ponyrent.com.tw或電郵至kaohsiung@ponyrent.com.tw詢問詳情,因為人多,小馬話比8折呢!租了3部LANCER,一日TW$2400,3日即TW$2400*0.8*3日*3架=TW$17280(含保險),每架車3日既油只係TW$800,幾抵玩架!記住係墾丁路見倒呢隻乳牛個停車場就係小馬租車喇~佢地無office,只係得入口處個亭仔架咋!

就係呢2位團友比粒粒感動咗,特登去學電單車,終於一年後大家出發黎墾丁機車遊喇!!

第一站 ~ 船帆石

不過墾丁頭兩日有落山風,好在小團友波兒有眼神一致既爸爸保護
第二站 ~ 台灣最南端

我在墾丁*天氣晴第一張團體相,係咪好勁呢
最後一站 ~ 墾丁大街夜市

沒有留言:

張貼留言