2013-09-06

北歐極光之旅(三) ~ 芬蘭

自駕遊資料詳情 http://www.lovelovelings.com/#!finland/c19mf

從聖誕老人村郵寄Post Card係最受歡迎既節目,你可以選擇即日寄出或到聖誕節先寄出,不過玲子覺得McDonaldPost Card靚過呢度賣既Post Card~~~




呢度有好多充滿聖誕氣氛既商店,但間間賣既野差不多,下面呢間就係位於正門既商店


酒店Reception位於正門商店左手邊


每日不同時段可以同聖誕老人影相,玲子大個女已無憧憬同聖誕老人合照,如果同外星人合照興趣會大好多


好可愛既Moose,唔捨得要佢咁粗勞拉人啊~


聖誕老人村距離玻璃雪屋酒店約3個鐘車程,沿途見倒有人冰釣,連狗仔都有參與呢


世界聞名既玻璃雪屋位於Igloo Village Kakslauttanen,呢間酒店係玲子未換倒機票前就Book(9book 3月既酒店),因為Booking.com可於入住前一個月免費Cancel


Igloo Village Kakslauttanen
Kakslauttanen
Saariselkä, 99830, Finland
360一晚包早餐既玻璃雪屋Glass Igloos、只有厠所(公共浴場要行5分鐘先到)+好舒適既床、有車位(但距離雪屋好遠)、有wifi(只係餐廳位置,距離雪屋約10分鐘路程)


如果訂唔倒房可以參加Igloo Visit,每位 14


呢個係Ice Gallery + Bar + Snow Restaurant + 咁多野都無用,因為無開門


Glass Teepee

Glass Teepee內有啲剩餘物資,相信係Igloo Visit既人留底既,如果€14只係睇以上幾個建築物 + 一個小TEA,好似唔係太值得啊~



終於到咗成個旅程既主角 ~ Glass Igloos


粒粒玲子住係1號既Glass Igloos


Glass Igloos內有厠所及洗手盤,不過呢個厠所太開揚,要入夜先能放鬆入去辦公


屋仔細細,只能放得二張單人床,不過張床都幾舒服架


食完飯無野做就瞓陣覺到11pm起身等北極光,可以係暖笠笠既Glass Igloos等北極光真的很幸福啊~


等咗大約10分鐘,真係有北極光出現,北極光係空中飛舞,約隱約現,比起上次冰島所見既强好多啊!


Aurora Forecast check過當晚係屬於Level 3 Moderate Activity,玲子亦特登選擇新月既時間黎睇北極光,所以光害比較少,真係好靚啊~~~




玲子好喜歡呢張相,做post card都唔錯


今次個旅程有5日係留係北極圈,第二日就有機會遇見北極光,真的好幸福啊~同場加影,Igloo Village Kakslauttanen平面圖給各位BLOG友參考

下圖所見由
Restaurant + Reception行去Glass Igloos大約10分鐘,由Glass Igloos行去公共浴場Saunas大約5分鐘

5 則留言:

  1. 玲子,自從好多年前睇完你寫係芬蘭睇北極光既旅程後,芬蘭已經列入左我人生必到國家之一,尋日終於換左今年年尾出發既機票喇!!興奮ING!!
    由於我會係飛芬蘭,英國走,又搭上聖誕&除夕,所以做左好多功課夾時間,而期間令我深深感受到里數換機票真係一門學問呀,哈哈!!
    我飛既航段:
    HKG - HEL
    HEL - RVN
    IVL - LHR
    LHR - HKG
    不過宜家只係換左HKG-HEL同LHR-HKG既航段,因為HEL-RVN同IVL-LHR芬蘭航空未有位,所以有機會要自行購買,如果佢有位放出黎而俾我換到,我只需要俾$100美金更改航段就可以換哂呢兩段航程,如果俾我換到就真係令我節省左唔少呀!!
    同埋我今次打上去AM遇到個好好既男仔,佢好有心機好有耐性教我可以唔洗另外買HEL-RVN,IVL-LHR呢兩程,可以利用轉機,停留,缺口去換哂所有航段(大前提係要有機位),會係feel到佢真心係我地既角度用最抵既方法去換最理想既航段,又唔會嫌我地多野問,仲話唔緊要,叫我慢慢問佢解釋到我明為止!!真係好欣賞佢!!我決定要send email去讚佢!!

    回覆刪除
  2. 哎呀!!尋日明明有留到言,但宜家又唔見左,唔同我無按發佈..哈哈!!
    by the way,我今年年尾都出發去芬蘭喇!!yeah!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 正,有得去玩,你用45,000里換芬蘭機票? TAX要幾多錢呀?

      刪除
    2. 我唔係呀,我去埋英國,所以用左60000里.
      HKG - HEL
      HEL - RVN
      IVL - LHR
      LHR - HKG
      不過我宜家淨係換左HKG - HEL同LHR - HKG呢兩程,稅$1901.
      宜家邊等邊Check HEL - RVN同IVL - LHR呢兩程芬蘭航空會唔會有機位放出黎,如果唔係到時我可以當更改航程俾$100美金同open jaw換哂呢兩程,個到都幫我省唔少機票錢呀!!
      你個時去係提早幾耐買內陸機票呀?~我都擔心會唔會等等下連內陸都無哂位~

      刪除
    3. 我全部機票酒店都係半年前BOOK哂,不過你最差既情況下也可以坐火車去RVN來回,但去LHR果程就要想下辦法了

      刪除